utorak, 12. lipnja 2012.

Moje dijete je alergično na hranu - što sad?



Dijete je alergično na hranu - i što sad?

Pa, dobro , ustanovili smo da nam je naše drago dijete alergično na hranu.
I što sad? Kako dalje? Čime ću ja ovo dijete hraniti, a da dobije potrebne vitamine za pravilan rast?

Alergičan je na mlijeko, a mala djeca moraju piti puno mlijeka radi kalcija... alergičan je na jaje, a jaje je jako zdravo, daje snagu, zamjenjuje meso...., alergičan je na naranču, a treba mu vitamin C, alergičan je na pšenicu, a ne može ni kruha jesti...., alergičan je na plavu i bijelu ribu, znači ništa ni od zdrave Omega 3 kiseline ....

Pa kako će  ojačati i stvoriti svoj imunitet ako mu se hrana bude vrtila samo oko 3 namirnice za koje znam da smije jesti? Pobogu, pa šta ću ja uopće kuhati?

Kupovne proizvode možemo samo sanjati - sve je puno konzervansa, bojila, pojačivaća okusa, GMO soje, mlijeka u prahu i svega što ni nije navedeno na deklaraciji, a ja to zovem plastic-fantastic.

Usput, jeste li znali da u kupovnom čaju od šipka stavljaju umjetnu boju da bi on bio rumeniji kad ga skuhate i ponudite gostima i ukućanima. Niste? E, sad znate. Nisam ni ja. Na ambalaži nije navedeno ama baš nigdje, kod niti jednog proizvođača.

Ovo su bila prva pitanja koja sam si postavila, kad mi je sinčić imao godinu i pol dana i kad smo se vratili iz bolnice.


Prvi korak i najvažniji je povezati se sa nekim tko će vašem dijetetu sukladno njegovoj dobi pripisati prehranu koja će zadovoljiti sve njegove potrebe, npr. nutricionist ili terapeut zdrave prehrane.

Ja sam se odlučila za terapeuta zdrave prehrane i prirodne medicine po Sv. Hildergardi Von Bingen.

Jedna od stvari koje su me navele da se odlučim za terapeuta zdrave prehrane, je taj da nisam željela nikakve vitaminske umjetno stvorene nadomjeske iliti dodatke (tipa multivitamin) od neke poznate nutricionističke marke – željela sam da ako moramo promjeniti prehranu to bude 100% prirodno.

Moj moto je bio:“Pratiti i znati šta sve ulazi u dijete i šta sve izlazi iz dijeteta – u bilo kojem obliku“.

U našoj državi dobrih terapeuta ima, a ja sam se navodila po preporukama drugih ljudi koji su imali slične probleme, ali i vidljive rezultate.

Kod odabira te osobe bilo bi dobro da vam je u blizini gdje živite i stanujete radi praktičnosti i njegove dostupnosti.

Pomoću terapeuta sam sastavila prvi jelovnik kojim sam se navodila.

Kako mi je terapeut savjetovao da izbjegavam hranu sa histaminima, odnosno da mu svaki obrok spravljam novi i sviježe kuhani, trebalo se naoružati strpljenjem i vremenom, pa je tu bila dosta važna i organizacija.

Nema komentara:

Objavi komentar